Directia de Sanatate Publica Judetul Teleorman, cu sediul în Alexandria, str. Av.Alexandru Colfescu nr. 79, jud. Teleorman, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 107 din 4 septembrie 2024, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: ASISTENT MEDICAL (PL) DEBUTANT MEDICINĂ GENERALĂ
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: LABORATORUL DE DIAGNOSTIC ȘI INVESTIGARE ÎN SĂNĂTATE PUBLICĂ – DIAGNOSTIC MICROBIOLOGIC
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 7 ore pe zi; 35 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
DENUMIREA POSTULUI: ASISTENT MEDICAL (PL) DEBUTANT MEDICINĂ GENERALĂ
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: COMPARTIMENT SUPRAVEGHERE ȘI CONTROL BOLI TRANSMISIBILE
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
– diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin
echivalare conform HG nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare,
promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare, în specialitatea medicină
generală.
-diplomă de bacalaureat.
-vechimea în muncă: fără vechime
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j)certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, vizat la zi și valabil la data concursului;
k)adeverință de participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și asistenților Medicali din România.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. | Activităţi | Data |
1. | Publicarea anuntului | 28.11.2024 |
2. | Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Directia de Sanatate Publica Judetul Teleorman, cu sediul în Alexandria, str. Av.Alexandru Colfescu nr. 79, jud. Teleorman | 12.12.2024, ora 14.00 |
3. | Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 16.12.2024, ora 10.00 |
4. | Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 16.12.2024, ora 14.00 |
5. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor | 17.12.2024, ora 14.00 |
6. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 18.12.2024, ora 14.00 |
7. | Susţinerea probei scrise | 20.12.2024, ora 10.00 |
8. | Afişarea rezultatului probei scrise | 20.12.2024, ora 13.00 |
9. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise | 20.12.2024, ora 15.00 |
10. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 20.12.2024, ora 16.00 |
11. | Susţinerea interviului | 23.12.2024, ora 10.00 |
12. | Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului | 23.12.2024, ora 13.00 |
13. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului | 23.12.2024, ora 15.00 |
14. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 23.12.2024, ora 16.00 |
15. | Afişarea rezultatului final al concursului | 23.12.2024, ora 17.00 |
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, actualizata.
- Ordinul M.S. nr. 1078/2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare și a structurii organizatorice ale direcțiilor de sănătate publică județene și a municipiului București, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul M.S. nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activitățile medicale.
TEMATICA
- la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante
1.Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, actualizată.
– Exercitarea profesiei de asistent medical generalist ( Dispoziții generale, Nedemnități și incompatibilități, Autorizarea exercitării profesiei, Răspunderea disciplinară).
2.Ordinul M.S. nr. 1078/2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare și a structurii organizatorice ale direcțiilor de sănătate publică județene și a municipiului București, cu modificările și completările ulterioare.
– Atribuțiile specifice personalului în domeniul activității Laboratorului de diagnostic și investigare în sănătate publică – Diagnostic microbiologic si compartimentului de supraveghere epidemiologica și control boli transmisibile .
3. Ordinul M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
- Curățarea
- Dezinfecția
- Sterilizarea
- Metode de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia
- Controlul respectării normelor de igienă prin teste de salubritate.
4. Ordinul M.S. nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activitățile medicale.
– Tratarea si eliminarea deșeurilor rezultate din activitățile medicale ( Clasificări, Ambalarea deșeurilor medicale, Stocarea temporară a deșeurilor rezultate din activitățile medicale , Transportul deșeurilor rezultate din activitățile medicale, Instruirea și formarea personalului ).
Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.dsptr.ro, persoană de contact: Bene Carmen functia Sef Serviciu RUNOS , avand numarul de telefon : 0247.311.221, int.26
Director executiv, Sef Serviciu RUNOS,
Ancu Florentina Carmen Bene
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .