Spitalul Județean de Urgență Alexandria angajeaza asistent medical debutant si infirmiera debutant

Jobs

( doua anunturi )

Spitalul Județean de Urgență Alexandria, cu sediul în Alexandria, Str. Libertății nr.1, județul Teleorman, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: asistent medical debutant

NUMĂRUL POSTURILOR: 6 posturi vacante

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Sectia Medicina Interna, Compartiment Diabet, Compartiment Dermatovenerologie, Sala de Nasteri, Sectia UPU-SMURD Alexandria, Sectia Chirurgie Generala

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15  al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

Studii: absolvent al unei scoli postliceale sanitare in domeniul asistent medical generalist

  • Diploma bacalaureat;
  • Adeverinta eliberata de OAMGMAMR in vederea participarii la concurs;
  • Certificat membru eliberat de OAMGMAMR;

Vechimea în domeniul studiilor: fara vechime in specialitate

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

Nr. crt.ActivităţiData
1.Publicarea anuntului                24.07.2025
2.Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Județean de Urgență Alexandria, cu sediul în Alexandria, Str. Libertății nr.1, județul Teleorman,07.08.2025, ora 15.00
3.Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs11.08.2025, ora 15.00
4.Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor12.08.2025, ora 15.00
5.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor13.08.2025, ora 15.00
6.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor14.08.2025, ora 15.00
7.Susţinerea probei scrise27.08.2025  ora 10:00
8.Afişarea rezultatului probei scrise27.08.2025  ora 15:00
9.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise28.08.2025  ora 10:00
10.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor29.08.2025  ora 10:00
11.Susţinerea interviului01.09.2025 ora 09:00
12.Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului01.09.2025 ora 15:00
13.Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului02.09.2025 ora 10:00
14.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor02.09.2025 ora 15:00
15.Afişarea rezultatului final al concursului02.09.2025 ora 16:00

BIBLIOGRAFIA

la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante

  1. URGENTELE MEDICO-CHIRURGICALE

Sinteze pentru asistentii medicali, Editia a III – a,   Lucretia  Titirca.

  1. INGRIJIRI SPECIALE ACORDATE PACIENTILOR DE CATRE ASISTENTII MEDICALI – Lucretia  Titirca.
  1. TEHNICI DE EVALUARE si ingrijiri acordate de asistentii medicali

Ghid de nursing, Lucretia Titirca.

  1. Ordinul MS nr. 1761/2021, privind aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficientei procedurii de curatenie si dezinfectie, procedurilor recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice in functie de suportul care urmeaza sa fie tratat si a metodelor de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare.
  1. Ordinul MS nr. 1101 din 30 septembrie 2016,  privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.
  1. Ordinul MS nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale.
  1. Legea nr.46 din 21 ianuarie 2003, privind drepturile pacientilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

TEMATICA

la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante

  1. Insuficienta respiratorie acuta.
  2. Criza de astm bronsic.
  3. Starea de rau astmatic.
  4. Hemoptizia.
  5. Bronhopneumopatia obstructiva cronica acutizata.
  6. Edemul pulmonar acut.
  7. Embolia pulmonara.
  8. Infarctul miocardic acut.
  9. Encefalopatia hipertensiva
  10. Resuscitarea cardio – respiratorie.
  11. Colica biliara.
  12. Pancreatita acuta.
  13. Ocluzia intestinala.
  14. Hemoragiile digestive superioare.
  15. Perforatiile de organe.
  16. Insuficienta renala acuta.
  17. Colica renala.
  18. Retentia acuta de urina.
  19. Coma diabetica.
  20. Coma hipoglicemica.
  21. Convulsiile.
  22. Sindromul de deshidratare acuta.
  23. Sarcina extrauterina (ectopica).
  24. Hemoragiile din a doua jumatate a sarcinii.
  25. Eclampsia.
  26. Hemoragiile in ginecologie.
  27. Socul.
  28. Ingrijirea plagilor.
  29. Electrocutarea – Agresiune electrica.
  30. Insolatia.
  31. Degeraturile.
  32. Inecul (Submersia).
  33. Ingrijirea pacientului cu afectiuni/deficiente ale aparatului respirator.
  34. Ingrijirea pacientului cu afectiuni/deficiente ale aparatului cardiovascular.
  35. Ingrijirea pacientului cu ciroza hepatica.
  36. Ingrijirea pacientului cu pancreatita acuta.
  37. Ingrijirea pacientului cu abdomen acut chirurgical netraumatic.
  38. Semne si simptome posibile in afectiunile renale.
  39. Ingrijirea pacientului cu insuficienta renala acuta.
  40. Ingrijirea pacientului cu litiaza renala.
  41. Ingrijirea pacientului cu pielonefrita acuta.
  42. Gravida in travaliu – asistarea nasterii.
  43. Ingrijiri acordate in lauzie.
  44. Ingrijirea si supravegherea gravidei cu sarcina patologica.
  45. Particularitati de ingrijire a pacientului cu afectiuni dermatologice.
  46. Ingrijirea pacientului cu boli metabolice si de nutritie.
  47. Ingrijirea pacientului cu obezitate.
  48. Ingrijirea pacientului cu sindrom de slabire (Subponderal).
  49. Ingrijirea pacientului cu diabet zaharat.
  50. Planul de ingrijire.
  51. Activitati desfasurate de asistentii medicali in cadrul procesului de nursing.
  52. Punctiile (punctia venoasa, punctia arteriala, punctia pleurala, punctia abdominala, punctia vezicii urinare).
  53. Recoltarea produselor biologice si patologice (rolul asistentului medical, si importanta examenelor de laborator).
  54. Recoltarea sangelui venos cu sistemul vacuteiner.
  55. Recoltarea secretiilor purulente.
  56. Sondajul (sondajul vezical, spalatura gastrica, spalatura vezicii urinare, spalatura vaginala).
  57. Clismele.
  58. Administrarea medicamentelor (administrarea medicamentelor pe cale orala, administrarea medicamentelor pe cale parenterala, administrarea medicamentelor pe cale rectala).
  59. Injectiile (injectia intradermica, injectia subcutanata, injectia intramusculara, injectia intravenoasa),
  60. Atributiile asistentei medicale responsabile de salon –  conform Ordinului  1101/2016.
  61. Ce se intelege prin caz de expunere profesionala? – conform Ordinului 1101/2016.
  62. Ingrijirea de urgenta in cazul unei persoane expusa accidental la produse biologice – conform Ordinului 1101/2016.
  63. Coduri si categorii de deseuri rezultate din activitatea medicala – conform Ordinului 1226/2012.
  64. Definitii (dezinfectia, dezinfectia de nivel inalt, dezinfectia de nivel intermediar, dezinfectia de nivel scazut, decontaminarea, trasabilitatea, dispozitiv de unica folosinta) – conform Ordinului 1761/2021.
  65. Pentru ce sunt utilizate produsele biocide incadrate, conform prevederilor legale in vigoare, in tipul 2 de produs? – conform Ordinului 1761/2021.
  66. Ce tipuri de dezinfectie se aplica in functie de nivelul de risc? – conform Ordinului 1761/2021.
  67. Ce date se completeaza in „Registrul de dezinfectie inalta a instrumentarului”, in cazul procedurilor de dezinfectie inalta a dispozitivelor medicale termosensibile? – conform Ordinului 1761/2021.
  68. Indicatiile procedurilor aplicate in functie de nivelul de risc pentru dezinfectia mainilor – conform Ordinului 1761/2021.
  69. Drepturile si obligatiile pacientului  – conform Legii 46/2003.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website:www.spitalulalexandria.ro persoană de contact: Ec. Gaciu Alexandra, avand numarul de telefon 0247306723.

MANAGER,                                                                                                                                                     DR. DOBRE ALEXANDRU

Spitalul Județean de Urgență Alexandria, cu sediul în Alexandria, Str. Libertății nr.1, județul Teleorman, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: infirmiera debutant

NUMĂRUL POSTURILOR: 4 posturi vacante

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Sectia Neurologie- 2 posturi, Sectia Pediatrie- 1 post, Sectia SBI-1 post

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15  al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

      Studii: scoala generala

Vechimea în domeniul studiilor: fara vechime in specialitate

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

Nr. crt.ActivităţiData
1.Publicarea anuntului                24.07.2025
2.Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Județean de Urgență Alexandria, cu sediul în Alexandria, Str. Libertății nr.1, județul Teleorman,07.08.2025, ora 15.00
3.Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs11.08.2025, ora 15.00
4.Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor12.08.2025, ora 15.00
5.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor13.08.2025, ora 15.00
6.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor14.08.2025, ora 15.00
7.Susţinerea probei scrise25.08.2025  ora 10:00
8.Afişarea rezultatului probei scrise25.08.2025  ora 15:00
9.Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise26.08.2025  ora 10:00
10.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor27.08.2025  ora 10:00
11.Susţinerea interviului28.08.2025  ora 09:00
12.Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului28.08.2025  ora 15:00
13.Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului29.08.2025  ora 10:00
14.Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor29.08.2025  ora 15:00
15.Afişarea rezultatului final al concursului29.08.2025  ora 16:00

BIBLIOGRAFIA

la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante

  1. Ordinul MS nr. 1761/2021 privind aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficientei procedurii de curatenie si dezinfectie, procedurilor recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice in functie de suportul care urmeaza sa fie tratat si a metodelor de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare.
  2. Ordinul MS nr. 1101 din 30 septembrie 2016  privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.
  3. Ordinul MS nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale.
  4. Legea nr.46 din 21 ianuarie 2003 cu modificarile si completarile ulterioare, privind drepturile pacientilor.

TEMATICA

la concursul organizat în vederea ocupării posturilor  vacante

1. Ordinul MS nr. 1761/2021 privind aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficientei procedurii de curatenie si dezinfectie, procedurilor recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice in functie de suportul care urmeaza sa fie tratat si a metodelor de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare.

  • ANEXA nr. 1 – Cap. I, II, III si IV (art. 30, 32, 37, 43 si art. 46)
  • ANEXA nr. 2
  • ANEXA nr. 3
  • ANEXA nr. 4
  • Ordinul MS nr. 1101 din 30 septembrie 2016  privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare
  • ANEXA nr. 2
  • ANEXA nr. 4
  • Ordinul MS nr. 1226 din 3 decembrie 2012  pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale.
  • ANEXA nr. 1 – CAP. I –     ART. 1 si 2
  • ANEXA nr. 1 – CAP II –     ART. 7
  • ANEXA nr. 1 – CAP III –    ART. 8
  • ANEXA nr. 1 – CAP IV –    ART. 10 si 11
  • ANEXA nr. 1 – CAP  V –     ART. 12

ANEXA nr. 1 – CAP VI –     ART. 14, ART. 18

  • ANEXA nr. 1 – CAP VII –  ART. 31, 32 si 34
  • ANEXA nr. 1 – CAP VIII – ART. 36 si 39
  • ANEXA nr. 1 – CAP XI –   ART. 55 si 56
  • ANEXA nr. 1 – CAP XII –  ART. 65
  • Legea nr.46 din 21 ianuarie 2003 cu modificarile si completarile ulterioare, privind drepturile pacientilor.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website:www.spitalulalexandria.ro persoană de contact: Ec. Gaciu Alexandra, avand numarul de telefon 0247306723.

MANAGER,                                                                                                                                                     DR. DOBRE ALEXANDRU

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .